Klantverhaal17 jan 2022

Implementatie AFAS

Het Verdihuis gaat officieel live met AFAS

Het Verdihuis is onlangs succesvol live gegaan met AFAS. Een hele mooie mijlpaal om te vieren.

Astrid Vissers, Coördinator Administratie bij het Verdihuis, vertelt hierover: “Eindelijk is het dan zo ver. We zijn dit jaar officieel van start gegaan met Profit/InSite van AFAS. Toch een spannend moment, ook al hebben we ons goed voorbereid. We zijn als projectgroep in ieder geval trots op het resultaat. In maart 2021 zijn we vol goede moed met dit project gestart. Samen met Applicatiebeheer, P&O en Salarisadministratie van het Verdihuis en de HRM en Payroll consultants van Tenzinger hebben we al onze processen zo optimaal mogelijk ingericht. De coronamaatregelen en het beeldbellen maakte het soms lastig. Zeker in het begin van zo’n intensief traject, waarbij je elkaar nog moet leren kennen. Maar in no time wisten we wat we aan elkaar hadden.”

Prettige samenwerking
Astrid vervolgt haar verhaal met: “De consultants van Tenzinger hebben ons goed ondersteund en kwamen met praktische ideeën waar we zelf nog niet op gekomen waren. We hebben de samenwerking als erg prettig ervaren.””

“Onze interne projectgroep is zeker nog niet klaar. Het technische deel, van dit onderdeel van de implementatie, is afgerond. Maar buiten de applicatie om vraagt dit ook om een iets andere samenwerking tussen collega’s en afdelingen. Dit komt deels door accentverschuivingen binnen een bepaalde rol en doordat een aantal taken nu simpelweg geautomatiseerd verloopt. De interne projectgroep blijft dit zeker nog het komende jaar goed monitoren, ondersteunen en vastleggen.”

“Verder hebben we in 2022 extra ondersteuning vanuit Tenzinger om ons de applicatie nog meer eigen te maken en gaan we ook samen met hen het verzuimportaal en OutSite verder inrichten. We hebben er alle vertrouwen in dat we ook hier weer samen iets moois van gaan maken.”

Bekijk ook eens deze klantcases

Klantverhaal03 nov 2025

Stichting Santé Partners kiest voor Stippt

Santé heeft gekozen om de salarisadministratie onder te brengen bij Stippt, met focus op kwaliteit, betrouwbaarheid en een overzichtelijke inrichting. Door duidelijke afspraken en een praktische aanpak bouwen we samen aan een solide administratie die meegroeit met de organisatie.
Lees meer
Klantverhaal28 okt 2025

Therapeutisch Centrum GGZ kiest voor Stippt

Therapeutisch Centrum GGZ heeft gekozen om de salaris- én zorgadministratie onder te brengen bij Stippt om meer overzicht, structuur en efficiëntie te creëren. Met onze expertise, systemen en persoonlijke aanpak ondersteunen we hen bij het stroomlijnen van processen en het versterken van strategisch inzicht.
Lees meer
Klantverhaal27 okt 2025

Beweging 3.0 kiest voor Stippt

Beweging 3.0 heeft gekozen om de HR-administratie uit te besteden aan Stippt, met focus op duidelijkheid, betrouwbaarheid en continuïteit. Met praktische kennis, efficiënte systemen en een persoonlijke aanpak zorgen we samen voor een solide administratieve basis met inzicht en structuur.
Lees meer

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Zo ben jij elke maand op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in de zorg! Schrijf je in