HR Consultant

Melanie Roskam

“Een efficiënte HR-administratie is de basis voor continuïteit in de zorg.”

"Een efficiënte HR-administratie is de basis voor continuïteit in de zorg."

Ik ben mijn loopbaan gestart in de detailhandel en maakte daarna de overstap naar het hoofdkantoor van een bakkerij, waar ik mijn eerste kantoorervaring opdeed. In de loop der jaren heb ik verschillende functies vervuld, waarin het contact met mensen en collega’s altijd centraal stond. Vaak had ik een dienstverlenende rol, waarbij samenwerken, ondersteunen en het creëren van een prettige werksfeer belangrijk waren. Na een periode terug in de detailhandel – een ervaring die ik met veel plezier heb opgedaan – besloot ik toch opnieuw voor een kantooromgeving te kiezen, waar mijn kwaliteiten beter tot hun recht komen.

In mijn huidige rol als HR Consultant werk ik binnen een leuk en betrokken team, waarin ik mijn kennis en ervaring optimaal kan inzetten. Toen ik voor het eerst binnenstapte bij deze organisatie, wist ik meteen dat dit de juiste plek voor mij was. Hier kan ik mezelf zijn, uitdagende en complexe HR-vraagstukken oppakken én genieten van het dagelijkse contact met collega’s, of dat nu in de vorm van samenwerking is of gewoon een gezellig praatje tussendoor.

Mini CV

  • HR Consultant
  • Ervaring in vrijwilligerswerk & bestuursfuncties
  • Betrokken, energiek en sociaal
  • Sportief (Bootcamp) & creatief (zang)

Stel je vraag aan Melanie